CA Technologies, anunta prin partenerul sau strategic, SolvIT Networks, lansarea unei noi versiuni a CA Cross-Enterprise Application Performance Management (CA CE APM), versiune care extinde capabilitatile de monitorizare ale aplicatiilor si furnizeaza informatii suplimentare despre performantele serviciilor IT cheie.
CA CE APM monitorizeaza si colecteaza informatii din data center, integrandu-se in acelasi timp cu CA APM pentru a furniza o monitorizare permanenta a tranzactiilor.
“Clientii nostri doresc un IT strategic, care sa poata furniza factori decizionali si personal IT bine informati in legatura cu serviciile IT si modul in care aportul lor impacteaza rezultatele business-ului.”, a spus Dayton Semerjian, Manager CA Technologies.“ Aceasta noua versiune de CA CE APM ofera personalului IT vizibilitate, in timp real, asupra experientei clientilor, cu scopul de a ajuta la optimizarea aplicatiilor si serviciilor dedicate acestora.
“Este esential sa localizam intr-un singur punct problemele de performanta a aplicatiei, pentru a le putea rezolva inainte ca experienta clientului sa fie afectata.”, a declarat Julie-Ann Williams, Consultant Tehnic Senior, Millennia. “Cu ajutorul CA CE APM, intreaga noastra echipa IT are acces la toate informatiile necesare pentru diagnosticarea rapida a unei probleme, in cadrul sistemului distribuit sau a mainframe-ului.”
Service Asurance in mediile cloud, virtual, distribuit si mainframe
In urma ascensiunii inregistrate de virtualizare si cloud computing si a mixului complex de mainframe si platforme distribuite in centrul de date, personalul IT trebuie sa poata realiza un triaj al aplicatiilor, in timp real, pentru a diagnostica si rezolva cu usurinta problemele ce pot impacta experienta clientului.
Avand o imagine de ansamblu asupra tranzactiilor, organizatiile pot intelege cu usurinta disponibilitatea si impactul asupra business-ului a serviciilor critice de business.
Pentru a avea un grad de vizibilitate mare, noile capabilitati CA CE APM include:
Integrarea CA CE APM cu CA APM ofera o perspectiva noua asupra performantei serviciilor distribuite cloud sau mainframe, informatii ce pot fi accesate si pe telefonul mobil prin intermediul CA Executive Insight for Service Assurance.